Wyniki badania opinii pasażerów - wiosna 2018 – Łódzka Kolej Aglomeracyjna

Baner przedstawia malarski pociąg w barwach ŁKA oraz logo 10 lat ŁKA.

Ułatwienia dla osób niepełnosprawnych

Infolinia

telefon 887-879–980 koszt jak za połączenie lokalne

Wyszukaj połączenie:

Rozkład jazdy dostarcza Koleo

Wyniki badania opinii pasażerów - wiosna 2018


INFORMACJA ARCHIWALNA


ŁKA z wysoką oceną pasażerów

Z ostatniego badania satysfakcji pasażerów, przeprowadzonego na zlecenie Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej wynika, że pasażerowie są zadowoleni z podróżowania pociągami przewoźnika. Spółka otrzymała ogólną ocenę 7,89 w 10-stopniowej skali. W poszczególnych blokach oceniane były:

Jakość informacji o podróży – 7,66
Dostępność informacji na temat podróży – 7,62
Dostępność biletów – 8,08
Realizacja usługi – 8,07
Komfort w pociągu – 8,41
Stacje i przystanki kolejowe – 7,50

W porównaniu do poprzedniego badania, realizowanego jesienią 2017r. respondenci wyżej ocenili dostępność informacji o podróży, w szczególności dostępność informacji na temat opóźnień oraz dostępność informacji na temat prac torowych mogących powodować opóźnienia. Zdaniem pasażerów poprawiła się częstotliwość połączeń oraz integracja rozkładów jazdy komunikacji publicznej w miejscu zamieszkania z rozkładem jazdy pociągów. W ostatnim badaniu po raz pierwszy ŁKA zbadała współczynnik lojalności klientów (NPS), który osiągnął poziom 49 punktów, co jednoznacznie wskazuje, że połowa klientów to osoby polecające usługi ŁKA innym (znajomym/kolegom z pracy czy członkom rodziny).

Badania satysfakcji klientów Łódzka Kolej Aglomeracyjna realizuje cyklicznie dwa razy w roku – wiosną i jesienią. W ostatnim wzięło udział 2 500 pasażerów.

Zgodnie z wymogami prawa informujemy, że nasz serwis stosuje pliki cookie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one przechowywane przez Państwa przeglądarkę. Więcej szczegółów na stronie Polityka Prywatności.