Sukces ŁKA na targach turystycznych – Łódzka Kolej Aglomeracyjna

Baner przedstawia malarski pociąg w barwach ŁKA oraz logo 10 lat ŁKA.

Ułatwienia dla osób niepełnosprawnych

Infolinia

telefon 887-879–980 koszt jak za połączenie lokalne

Wyszukaj połączenie:

Rozkład jazdy dostarcza Koleo

Sukces ŁKA na targach turystycznych

INFORMACJA ARCHIWALNA

Łódzka Kolej Aglomeracyjna gościła na Targach Regiony turystyczne na Styku Kultur, które tradycyjnie odbyły się w łódzkiej hali Expo.

Przez trzy dni zapraszaliśmy na nasze stoisko odwiedzających, których były setki :) co nas jak zawsze, niezwykle cieszy. W tym roku mieliśmy dla Was zabawę polegającą na zgadywaniu "Co to za stacja?" na podstawie znanych z facebooka zagadek obrazkowych. Było nieco łatwiej z uwagi na podpowiedzi, ale i tak nie każdemu udało zdobyć się trzy punkty.

Bardzo ważne jest dla nas to rozpoczęcie sezonu wycieczkowego, mamy więcej czasu na rozmowę o Waszych pomysłach wyjazdowych, wymarzonych kierunkach itp. My z kolei mogliśmy opowiedzieć Wam o nowościach w ofercie i planach na najbliższy rok.

Nie da się ukryć, że targi to także okazja do zdobycia nagród i w tym roku udało się to nam ! Po raz trzeci zdobyliśmy Złoty Medal Targów, tym dla nas ważniejszy, że wcześniej otrzymaliśmy medal za stoisko oraz za gadżet, tym razem nagrodzono materiał drukowany, mianowicie książeczkę o wyprawie Misia Uszatka i jego przyjaciół pociągiem ŁKA Bajkowy.  Zachęca ona od małego do podróży, odkrywania i zaglądania zawsze jeszcze kawałek dalej :)

Zebraliśmy naszego szlema nagród turystycznych. Co stanowi dla nas ogromne wyzwanie na przyszłość, już dziś zapraszamy na kolejne Targi turystyczne do Łodzi, my na pewno tam będziemy i do obejrzenia małej galerii zdjęć z tegorocznej ich edycji.

Zgodnie z wymogami prawa informujemy, że nasz serwis stosuje pliki cookie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one przechowywane przez Państwa przeglądarkę. Więcej szczegółów na stronie Polityka Prywatności.