INFORMACJA ARCHIWALNA
Jakość Roku Złoto, to już czwarty z rzędu certyfikat, który potwierdza nasze zaangażowanie w ciągłą poprawę standardów obsługi Pasażerów.
Nowoczesny, odpowiednio serwisowany tabor, zapewnia niezakłócone kursowanie pociągów ŁKA.
Oferta przewozowa zapewnia obsługę jak największej liczby pasażerów na każdej z obsługiwanych linii przez cały dzień.
Dzięki szeroko rozumianemu podróżowaniu nasza oferta handlowa wykracza poza pociągi, to m.in. bilety honorowane w komunikacji miejskiej czy skomunikowanie z autobusami PKS.
Bezproblemowy szybki zakup biletów poprzez wielokanałowy, łatwo dostępny system sprzedaży.
Stale doskonalone w jakości obsługi kadry sprawiają, że podróż Łódzką Koleją Aglomeracyjną może być przyjemna i bezstresowa.
Zarządzanie kryzysowe i informacja o utrudnieniach dzięki wprowadzeniu serwisu infoportal.lka.lodzkie.pl oraz komunikacji social media sprawia, że pasażerowie mają możliwie najdokładniejsza informację o realizacji przejazdu.
Na każdym etapie obsługi każdy Pasażer ma zapewniony taki sam standard obsługi i możliwości korzystania z ŁKA dzięki stałemu monitorowaniu i poprawianiu dostępności dla osób niepełnosprawnych i z ograniczona mobilnością od strony internetowej, poprzez kasy a na EZT Flirt3 skończywszy.
Ciągły rozwój Spółki zawsze odbywa się w oparciu o zachowanie i stałe poprawianie standardów jakości Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej. Jesteśmy szczęśliwi wiedząc, iz audyty zewnętrzne potwierdzają celowość i skuteczność naszych działań skutkując przyznaniem tak prestiżowej nagrody, która będąc docenieniem dotychczasowych starań z każdym rokiem stanowi dla nas punkt startowy do osiągania kolejnych szczebli rozwoju w obsłudze naszych Pasażerów.