Badanie satysfakcji pasażerów – Łódzka Kolej Aglomeracyjna

baner przedstawia fragment czoła pociągu ŁKA z reflektorem

Ułatwienia dla osób niepełnosprawnych

Infolinia

telefon 887-879–980 koszt jak za połączenie lokalne

Wyszukaj połączenie:

Rozkład jazdy dostarcza Koleo

Badanie satysfakcji pasażerów

19 maja 2025 r.

Łódzka Kolej Aglomeracyjna sprawdza satysfakcję swoich pasażerów. Ruszyła kolejna edycja cyklicznego badania, pozwalającego poznać opinie podróżnych na temat jakości usług świadczonych przez ŁKA. Od 19 do 25 maja w wybranych pociągach regionalnego przewoźnika pojawią się ankieterzy, którzy będą zachęcać pasażerów do dzielenia się swoimi uwagami.

Zdjęcie przedstawia arkusz badania satysfakcji pasażerów ŁKA w pociągu.

Łódzka Kolej Aglomeracyjna zawsze na pierwszym miejscu stawia komfort i satysfakcję podróżnych. Dlatego od początku swojej działalności regularnie sprawdza, czy są oni zadowoleni z jej usług. Takie analizy pozwalają poznać oczekiwania pasażerów wobec codziennego funkcjonowania ŁKA.

Badanie ma formę anonimowej ankiety, którą podróżni wypełniają samodzielnie w czasie podróży pociągiem. Są proszeni m.in. o ocenę punktualności, komfortu jazdy, czystości, obsługi klienta oraz dostępności informacji. ŁKA sprawdza też to, jak bardzo pasażerowie przywiązani są do jej marki oraz czy byliby skłonni polecić Łódzką Kolej Aglomeracyjną innym osobom. Ankieta zawiera również pytania dotyczące oceny działań przewoźnika na rzecz lokalnych społeczności i ekologii. Badanie pozwoli lepiej poznać strukturę demograficzną i społeczną podróżnych.

W tym roku Łódzka Kolej Aglomeracyjna zamierza zapytać o opinię aż 3000 osób. Odpowiedzi tak dużej grupy dadzą rzetelne wyniki i pozwolą na identyfikację obszarów wymagających ewentualnej poprawy.

W 2024 roku pasażerowie wysoko ocenili Łódzką Kolej Aglomeracyjną – wynik 7,9 w 10 - stopniowej skali potwierdził utrzymujące się na wysokim poziomie zadowolenie z oferowanych usług. To m.in. efekt wysokiej niezawodności i punktualności pociągów ŁKA, które w ubiegłym roku wynosiły niemal 100%. 

Zdjęcie przedstawia arkusze badania satysfakcji pasażerów ŁKA w pociągu.

Zgodnie z wymogami prawa informujemy, że nasz serwis stosuje pliki cookie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one przechowywane przez Państwa przeglądarkę. Więcej szczegółów na stronie Polityka Prywatności.