Dokument Polityka Dostępności ŁKA - plik PDF
Informacja dotycząca dostępności stacji Warszawa Zachodnia
W załączniku dostępny jest plan dojścia do peronów podczas remontu stacji Warszawa Zachodnia.
Dostępność stacji Warszawa Zachodnia
Infolinia w sprawie koronawirusa dla osób głuchych
Z uwagi na epidemię koronawirusa SARS-Cov-2 i brak dostępu osób głuchych do usług medycznych od dnia 1 kwietnia 2020 r. Zarząd Główny Polskiego Związku Głuchych dzięki środkom otrzymanym z Fundacji PGNiG im. Ignacego Łukasiewicza zapewnia osobom Głuchym bezpłatne, całodobowe wsparcie tłumaczy języka migowego.
Jeśli chcesz umówić e-wizytę u lekarza pierwszego kontaktu, wezwać pogotowie, zadzwonić na infolinię NFZ uzyskać informacje na temat kwarantanny skontaktuj się z nami za pomocą:
Aplikacja Tłumacz on-line: kliknij, aby wejść
Skype: użytkownik Koronawirus – Tłumacz PJM
IMO: numer telefonu
609 939 564
Z usługi tłumacza on-line mogą korzystać zarówno osoby głuche, jak i personel medyczny przychodni i szpitali.
Udogodnienia w kasach biletowych ŁKA
Dostępność stacji i przystanków
Pracownicy Łódzkiej Kolei Aglomeracyjnej w trosce o komfort podróży osób niepełnosprawnych i osób o ograniczonej sprawności ruchowej są zawsze gotowi udzielić dodatkowej pomocy w szczególności przy wsiadaniu i wysiadaniu z pociągu. Możliwe jest również zgłoszenie potrzeby uzyskania dodatkowej asysty w odbywanej podróży – poprzez zgłoszenie na minimum 24 godziny chęci przejazdu na numer infolinii 887 879 980 – koszt jak za połączenie lokalne lub za pośrednictwem interaktywnego formularza dostępnego poniżej.
Informacje na temat zakresu oferowanej pomocy:
Regulamin obsługi osób niepełnosprawnych i osób o ograniczonej sprawności ruchowej
Prosimy o zapoznanie się z wymiarami wózków inwalidzkich przystosowanych do przejazdów naszymi pociągami: https://lka.lodzkie.pl/Dostepnosc-taboru-LKA/