Referent ds. Skarg – Łódzka Kolej Aglomeracyjna

Baner przedstawia malarski pociąg w barwach ŁKA oraz logo 10 lat ŁKA.

Ułatwienia dla osób niepełnosprawnych

Infolinia

telefon 887-879–980 koszt jak za połączenie lokalne

Wyszukaj połączenie:

Rozkład jazdy dostarcza Koleo

Referent ds. Skarg

Łódzka Kolej Aglomeracyjna sp. z o. o.

Zatrudni pracownika na stanowisko:

Referent ds. Skarg

Nr oferty: TBJ 18/2019

Wymagania:

Podstawowe obowiązki:

Oferujemy:  

Zainteresowane osoby prosimy o składanie bądź przesyłanie ofert opatrzonych tytułem „Referent ds. Skarg” zawierających: CV oraz list motywacyjny pocztą na adres:

                                       Łódzka Kolej Aglomeracyjna sp. z o.o.

                                                 al. Piłsudskiego 12

                                                    90-051 Łódź

lub drogą elektroniczną pisząc w tytule maila „Referent ds. Skarg”  na adres e-mail:  rekrutacja@lka.lodzkie.pl do dnia 31 lipca 2019r.

Osoby, których oferty zostaną pozytywnie rozpatrzone, będą powiadomione o terminie rozmowy kwalifikacyjnej.

Osoby, których oferty zostaną negatywnie rozpatrzone, nie będą o tym informowane,  oferty zostaną komisyjnie zniszczone.


Dokumenty muszą zawierać klauzulę o wyrażaniu zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji na stanowisko Referent ds. Skarg (zgodnie
z Rozporządzeniem Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia
27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych)).

Zgodnie z wymogami prawa informujemy, że nasz serwis stosuje pliki cookie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one przechowywane przez Państwa przeglądarkę. Więcej szczegółów na stronie Polityka Prywatności.