Dostępność stacji i przystanków – Łódzka Kolej Aglomeracyjna

Ułatwienia dla osób niepełnosprawnych

Infolinia

telefon 887-879–980 koszt jak za połączenie lokalne
lub telefon 703-20-30-20 koszt 1,29 złotych za minutę

Dostępność stacji i przystanków

Łódzka Kolej Aglomeracyjna nie udziela pomocy w dotarciu na peron stacji lub przystanku. Pomoc w tym zakresie jest udzielana przez pracowników PKP S.A. lub PKP PLK S.A., przy powiadomieniu minimalnie 48 godzin przed podróżą, w miarę dostępności personelu późniejsze zgłoszenia będą również realizowane.

UWAGA! Prosimy o zwracanie uwagi na informacje o prowadzonych modernizacjach linii kolejowych (https://lka.lodzkie.pl/Remonty-i-utrudnienia-2019-2020/). W sytuacji, w której są prowadzone modernizacje w obszarach stacji kolejowych dojście na peron może być utrudnione i podlegać zmianom.

Informacje na temat dostępności stacji i przystanków, a także możliwości zgłoszenia potrzeby uzyskania wsparcia przy dojściu na peron na danej stacji/przystanku znajdują się na stronie internetowej: https://www.plk-sa.pl/niepelnosprawni/ i https://portalpasazera.pl/KatalogStacji.

Łódzka Kolej Aglomeracyjna oferuje możliwość dokonania jednego zgłoszenia na całą podróż – wystarczy wypełnić nasz formularz zgłoszeniowy i w polu uwagi napisać, na której stacji lub przystanku potrzebują Państwo otrzymać pomoc w dotarciu na peron.

 

 

 

 

 

Zgodnie z wymogami prawa informujemy, że nasz serwis stosuje pliki cookie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one przechowywane przez Państwa przeglądarkę. Więcej szczegółów na stronie Polityka Prywatności.