Dostępność stacji i przystanków – Łódzka Kolej Aglomeracyjna

Animowany obrazek pociągu jako uzupełnienie bannera

Ułatwienia dla osób niepełnosprawnych

Infolinia

telefon 887-879–980 koszt jak za połączenie lokalne

Wyszukaj połączenie:

Rozkład jazdy dostarcza Koleo

Dostępność stacji i przystanków

Dostępność stacji i przystanków na linii Łódź – Zgierz – plik PDF
Dostępność stacji i przystanków na linii Łódź Widzew – Kutno – plik PDF
Dostępność stacji i przystanków na linii Łódź Widzew – Łowicz – plik PDF
Dostępność stacji i przystanków na linii Kutno – Łowicz – Skierniewice – plik PDF
Dostępność stacji i przystanków na linii Łódź Fabryczna – Koluszki - Radomsko – plik PDF
Dostępność stacji i przystanków na linii Łódź Fabryczna – Koluszki – Tomaszów Mazowiecki – Opoczno – Końskie – Skarżysko-Kamienna – plik PDF

UWAGA! Prosimy o zwracanie uwagi na informacje o prowadzonych modernizacjach linii kolejowych W sytuacji, w której są prowadzone modernizacje w obszarach stacji kolejowych dojście na peron może być utrudnione i podlegać zmianom.

Utrudnienia na stacji Warszawa Zachodnia opisane są w zakładce: https://lka.lodzkie.pl/Lodz-Warszawa-oferta-specjalna-ZTM-ZDiT/.

Łódzka Kolej Aglomeracyjna nie udziela pomocy w dotarciu na peron stacji lub przystanku. Pomoc w tym zakresie jest udzielana przez pracowników PKP S.A. lub PKP PLK S.A., przy powiadomieniu minimalnie 24 godziny przed podróżą.

Informacje na temat dostępności stacji i przystanków, a także możliwości zgłoszenia potrzeby uzyskania wsparcia przy dojściu na peron na danej stacji/przystanku znajdują się na stronie internetowej:  https://portalpasazera.pl/KatalogStacji. W celu uzyskania szczegółowej informacji należy wpisać w wyszukiwarkę nazwę stacji i wybrać odpowiednią stację z automatycznie rozwijanej listy. Po jej wybraniu ukazuje się lista aktualnych odjazdów z danej stacji. Przy nazwie stacji w górze strony znajduje się znaczek wózka inwalidzkiego. Żeby sprawdzić informacje o dostępności danej stacji należy na niego kliknąć.

Grafika przesdstawia wygląd strony "portal pasazera", zakładkę "katalog stacji" i lokalizacje przyciksu od informacji o dostępności.

Łódzka Kolej Aglomeracyjna oferuje możliwość dokonania jednego zgłoszenia na całą podróż – wystarczy wypełnić nasz formularz zgłoszeniowy i w polu uwagi napisać, na której stacji lub przystanku potrzebują Państwo otrzymać pomoc w dotarciu na peron.

 

Zgodnie z wymogami prawa informujemy, że nasz serwis stosuje pliki cookie. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one przechowywane przez Państwa przeglądarkę. Więcej szczegółów na stronie Polityka Prywatności.